Новини компанії

Ви запитали: про показники три рази

12 листопада 2024

? (з допису у Фб) Наразі історія ще цікавіша! Рахунок оплачений 20 жовтня. 31-го захожу у власний кабінет в "Розрахунки" - рахунок неоплачений. Пишу звернення щодо даного непорозуміння. Відповідь - "У вас заборгованість 0,01 грн, тому КОМП'ЮТЕР вважає рахунок неоплаченим"... Уявляєте - "Комп'ютер ВВАЖАЄ"!!! В АТ Чернівціобленерго вже керує Штучний Інтелект... Що вже говорити про ОПУ...

– Ви точно впевнені, що йдеться про рахунок АТ Чернівціобленерго? Починаючи з січня 2019 року усі побутові споживачі оплачують використану електроенергію енергопостачальним компаніям. Зазирніть у платіжку, побачите кому саме ви сплачуєте гроші. Робота постачальників енергії суттєво відрізняється від господарської діяльності обленерго. А з інтелектом і не лише штучним – у нас справді все гаразд)) Будьте здорові.

 

? Я як споживач зобов'язана надавати показники лічильника до 4-го числа нового місяця і тільки так, інакше показники будуть вважатися недійсними і оператор розрахує середнє значення, разом із цим на даний момент на жодному ресурсі я не можу надати показники лічильника, бо всюди у вас відбувається ЗАКРИТТЯ МІСЯЦЯ. Call центр не відповідає на дзвінки. На сайті наведений вами внесення показників недоступні. Телеграм бот написав, що внесення лічильників недоступні через закриття місяця, і будуть доступні аж після 9-го числа. То показники лічильника надаються до 4-го числа чи після 9-го числа??? Як мені встигнути надати свої показники до 4-го числа, коли на всіх ресурсах у вас не приймаються показники, бо відбувається закриття місяця? Кожного дня з початку нового місяця я намагаюсь передати свої показники, але ви їх не приймаєте, натомість ви вже сформували автоматичне середнє значення моїх показників лічильника, які не відповідають дійсності і значно перевищують кількість спожитої мною електроенергії. Ви перешкоджаєте мені надавати вчасно показники лічильника, не приймаєте їх вчасно на жодних ресурсах, а потім вигадуєте свої показники, які перевищують мої. Я не збираюсь платити гроші за електроенергію, яку не вживала. Чому функція передачі показників лічильників недоступна на всіх ваших ресурсах?

– Існує одна важлива поправка: подавати показники потрібно до 3 числа. Цього разу прийом проводився з 30 жовтня до 3 листопада – ми про це повідомляли. З урахуванням війни в країні та як наслідок – періодично нестабільного зв’язку, бажано не чекати останнього дня прийому (тобто третього числа), а повідомляти свій показник в межах +/- першого числа місяця. Якщо з певних причин не встигли передати показник, все легко виправити наступного разу у дні прийому показників, це буде 29 листопада – 3 грудня. Ми про це знову нагадаємо. Стежте за нашими повідомленнями. Дякуємо.

 

? SOS. Допоможіть,будь ласка позбутись некоректних показників по моєму особистому рахунку. я був особисто у вашій організації,подав показники коректні. але мені знову надходять великі суми до сплати. мій рахунок 109155. там дуже незрозуміло все у кабінеті. мої дійсні показники день-6763  ніч-1648 дякую.

– Доброго ранку. Ці показники зафіксовані у нашій базі. Але вони не увійшли в платіжку, бо ви прийшли до нас з цими показниками 08 листопада, коли всі бази вже були закриті і зробити коригування даних було неможливо. Вносити показники потрібно було з 30 жовтня до 03 листопада включно. Та, не хвилюйтеся. Ваш облік споживання буде відкориговано коли бази знову будуть відкриті, і в грудні отримаєте платіжку з оновленими даними. Надалі просимо вас повідомляти актуальні показники станом на 1 число кожного місяця. Наступного разу прийматимемо показники лічильників з 29 листопада до 03 грудня включно.

Пресцентр АТ Чернівціобленерго