Станом на сьогодні наші бази з прийому показників тимчасово закриті, оскільки триває обробка отриманих даних, які увійдуть у ваші платіжки. Після 10-го числа усі ресурси з прийому показників знову будуть відкриті і кому дуже треба, зможете повідомляти показники. Отримані дані з ваших лічильників посеред місяця хоча й не будуть розрахунковими, але точно не будуть зайвими. Нагадуємо, споживачі оплачують фактично використану електроенергію не Обленерго, а – енергопостачальним компаніям. Тому з питань нарахувань, оплати, платіжок, можливих боргів звертайтеся до Чернівецької енергопостачальної компанії, яка розташована у Чернівцях, вул. Пауля Целана, 6. Щодо роботи Обленерго, тобто нашої: планові завдання з ремонту обладнання і технічного обслуговування мереж виконуємо щодня, без вихідних. Тож, на суботу/неділю, 9-10 листопада будуть планові вимкнення за окремими напрямками у Глибоцькій, Новоселицькій, Сторожинецькій, лише у суботу – у Кіцманській та Кельменецькій дільницях. Уся інформація про планові відключення на сьогодні та на п’ять днів наперед завжди міститься на нашому сайті. Не забувайте, що можуть виникати й аварійні ситуації. Тому якщо незаплановано зникло світло, телефонуйте до колцентру (0372) 584-980, 099 230-9900, 067 230-9900. І головне на сьогодні, 8 листопада: споживання дещо зростає, проте цілком помірковано, тому енергосистема працює доволі стабільно й збалансовано. Трохи складніша зберігається ситуація у пікові години навантаження, тому просимо вранці до 10:00 й ввечері після 16:00 обмежувати використання потужними електроприладами та не забувати вмикати енерговитратну побутову техніку по черзі. Дякуємо вам за небайдужість і за те, що чуєте наші звернення. Працюємо. Пресцентр АТ Чернівціобленерго |