? У мене показ на стабілізаторі, на виході 247, дзвоню в аварійку, відповідають що це норма. Шкода що дзвінки на телефоні не записуються. – Напруга в мережі може коливатися в межах 10 відсотків, тобто +/- 198-242 вольт. Європейський стандарт напруги становить не 220, а 230 вольт. Тож. справді, все в межах норми. А дзвінки якраз записуються, усі звернення споживачів автоматично фіксуються в базі колцентру Обленерго. ? «Чернівціобленерго ви вважаєте нормами таку (нижче норми) напругу при таких тарифах????? Ви ще хочете підняти тарифи???? Вулиця Маланчука! Багато разів ми вже викликали обленерго і наші сусіди теж! Але це нічого не змінило!» (з допису у Фб) – Перше. Оскільки у нашому розпорядженні лише «вулиця Маланчука» (напевне у Чернівцях), ми перевірили звернення споживачів з цієї вулиці. Отже, до колцентру Обленерго з вулиці Маланчука не надходило ЖОДНОЇ заявки щодо неякісної напруги з початку 2024 року. Друге та інформативне для багатьох: якщо проживаєте у багатоповерхівці, то з питаннями щодо якості напруги потрібно звертатися до балансоутримувача (керівників ЖРЕП, ОСББ, ЖБК тощо). Якщо проживаєте у приватному секторі – потрібно подати заявку до колцентру Обленерго. Сервіс працює цілодобово (0372) 584-980, 099 230-9900, 067 230-9900. Третє (важливе): жодні обленерго не встановлюють тарифи, усі обленерго – надавачі послуг. Друзі, просимо з питань електропостачання звертатися не до соціальних мереж, а напряму до Обленерго. Будемо дуже вдячні за це, бо ми прихильники ефективної комунікації. ? Яке відношення має балансоутримувач до лічильника, точніше до напруги яка постачається до будинку? Не вводьте людей в оману. Максимум що мені зробив Єврокомунбуд це помвряв напругу що надходить. І то сказали в Чернівціобленерго що електрик з Єврокомунбуду не мав права це робити бо у нього не має ліцензії. Переписувалася з Чернівців обленерго 2 роки, напруга взимку менше 160 і нижче до 300 і вище, придбала собі прилад який заміряв напругу (котел не включався). В результаті пожежа в 2021 році. Погоріли всі лічильники і вогонь розповсюдився на горище. Літо, спека 40. Після пожежі стіна чорна, там де лічильники,а від обленерго ніякої реакції. – Неякісна напруга в будинку може виникати через несправну проводку в середині будинку. Тому, відповідно до правил спочатку потрібно перевірити внутрішньо будинкову мережу. Якщо фахівець, тобто електрик управителя будинку з’ясує, що причина не в мережі будинку, тоді він (саме електрик), а не мешканці будинку, подає заявку до колцентру Обленерго. Що стосується двоконтурного котла або іншої дороговартісної побутової техніки, яка працює від світла, то таке обладнання бажано вмикати до розетки через стабілізатор напруги. Існує таке правило за замовчуванням. Але чомусь майстри, які встановлюють котли, про це людям не говорять. Здогадуєтеся чому? Пресцентр АТ Чернівціобленерго |