Новини компанії

Ви запитали: чий лічильник, показник і відключену підстанцію

23 жовтня 2024

? Скажіть будь ласка, чому, сплативши немалі гроші за двозонний лічильник,

за його програмування, за встановлення, за ПДВ, абонент отримує прилад обліку, на якому написано "власність обленерго"?

– Лічильники у побутових споживачів – це справді власність усіх обленерго в усіх регіонах країни. Оскільки споживач не має права (фахових знань) обслуговувати та ремонтувати прилади обліку електроенергії. А працівники обленерго – мають відповідну кваліфікацію та спеціальний дозвіл на виконання усіх робіт з обслуговування, ремонту, повірки та заміни лічильників. Саме обленерго відповідає за роботу електричних лічильників. Тому, прилади обліку у побутових споживачів передаються на баланс обленерго.

 

? Доброго вечора звертаюсь з таким питання у зв'язку з тим що подаємо показник і обленерго його не приймає. А вказує  свій показник нажаль більший ніж є на даний момент на лічильнику. Як нам вияснити дану проблему. О.р23050488 оствнній показник подавали 72800. Але нам вже зарахували аж 73310 як? Звідки взяли такий показник

– Справді, ви не можете самостійно внести показник, якщо ваші дані менші ніж вже зафіксовані у базі за вашим особовим рахунком. Виправити цю ситуацію нескладно. Вам потрібно зателефонувати до колцентру  (0372) 584-980, 099 230-9900, 067 230-9900, дочекатися з’єднання з оператором і повідомити ваші реальні показники. Найкраще це зробити у дні прийому з 30 жовтня до 03 листопада включно з вихідними. Тоді ваш показник буде врахований при формуванні платіжки (нарахуванням платежів займається ТОВ ЧОЕК, тел (0372) 5-8888-5). Показники, які ви передаєте зараз або в інші дні місяця не будуть братися до уваги при розрахунку. У платіжку увійдуть ті показники, які ви передасте саме у дні прийому.

? …Звідки взяли такий показник – Якщо споживач не подав показник у визначені дні прийому реальний показник, система обліку автоматично нараховує обсяг споживання за середніми даними споживання, які фіксувалися у цьому домогосподарстві цього місяця рік тому. Саме тому дуже важливо подавати показники регулярно щомісяця саме у дні прийому показників.

 

Ivan Patarak допис у фб від 22 жовтня 2024 р -- юр особа ТОВ Мега Брук

? Я не знаю як у кого, але у мене зараз 50-60% робочого часу йде на вирішення проблем, які напряму не стосуються ведення бізнесу. Не памʼятаю періоду, щоб було колись щось подібне.

Що саме я роблю:

-постійний пошук нових працівників бо старих або мобілізують, або вони кудись їдуть, або вони не виходять з дому.

-боротьба за електроенергію, бо не тільки через обстріли, але і через Обленерго відбуваються відключення. Зараз ми вже два тижні сидимо на генераторі бо обленерго відключило трансформатор від якого ми брали енергію через «недопущення їх представників до підстанції» і включати не збираються.

-перевірки податкової з причини формування відʼємного значення ПДВ. Таке буває коли купляєш обладнання.

Це так, поверхнево по головному. За таких обставин не може бути ефективної робити, тільки занепад і деградація.

–  Оскільки, пане Іване, ви згадуєте нас у дописі, а не тегнули Обленерго (розуміємо, чому), то ми все-одно залишаємо за собою право відповіді. Справді, наші працівники вимушено знеструмили підстанцію з міркувань безпеки для людей і тварин, які можуть опинитися поруч з електричним обладнанням. Підстанція знаходиться на приватній території, ми не знаємо у якому стані це обладнання, бо наших працівників справді не допустили оглянути підстанцію. Крім того, нам відомо, що до цієї підстанції були самовільно приєднані інші споживачі, які без технічних умов та належно оформленої документації (тобто незаконно) брали електроенергію. Причини знеструмлення зрозумілі?

Як вирішити ситуацію: 1 – власник підстанції має звернутися до Обленерго, щоб відновити живлення (станом на 10:00 середи, 23 жовтня таких звернень нема); 2 – для фахового обслуговування абонентської підстанції має бути призначений енергетик з 5 групою допуску; 3 – допустити працівників Обленерго до підстанції у присутності енергетика, якого призначить абонент (власник підстанції). 

 

Ivan Patarak

? Я не можу сказати, що ви неправі і впевнений, що завжди знайдеться пункт у правилах який порушив власник підстанції.

Я не можу зрозуміти тільки одне, чи справді під час війни і коли навколо стільки проблем не можна було вирішити ці питання не відключаючи підстанцію і не залишаючи людей без постачання електроенергії?

А зараз у завʼязку з тим що знайти енергетика з 5 групою допуску є дуже проблематичним, виглядає що перспектива підключення дуже сумнівна.

І доречі власник був в обленерго щоб написати заяву, її не прийняли і спрямували його в Сторожинець, там теж не прийняли.

Може для вас це здається легким, але коли людина не проходила цю процедуру, вона не знає як і куди треба заходити.

Ось як би це могло виглядати:

-доброго дня, це обленерго, підійдіть у кабінет 109 щоб написати заяву на повторне підключення, вас зустріне наш працівник Оксана.

-ось три контакти енергетиків 5 групи доступу з якими ви можете заключити угоду або ви можете заключити з нами угоду на обслуговування підстанції.

-на завтра у вас комісія по підклбченню буде на 11.00

-післязавтра після сплати за повторне підключення ми вас підключимо.

-дякуємо що обираєте Чернівціобленерго як надійного постачальника електроенергії!

 

– Звісно, можна багато фантазувати на тему: Як це мало бути, або Як маніпулювати фактами. Те, що користувачі обкрадають країну, використовуючи електроенергії незаконно, ви нібито не помічаєте. Але розказуєте. як ми маємо працювати. Виглядає, що ви просто перекладаєте проблему з хворої голови на здорову. Ми чітко описали причини відключення і шляхи їх вирішення. Власник хоче мати електроустановку, але дотримуватися правил не вважає за необхідне. Ми ніяк не можемо роздавати контакти електриків, бо це може виглядати з нашого боку як зацікавлена сторона. І якщо власник прийде в Обленерго, його справді зустріне наш працівник щоб вирішити проблему. Ми працюємо в межах законодавства, усі наші дії прописані нормативними документами. Наше завдання – впорядкувати споживання в межах чинного законодавства.

Пресцентр АТ Чернівціобленерго