Новини компанії

Ви запитали: про дроти, похилену опору та Киселів

15 жовтня 2024

? Дякую за таку нелегку працю. Але коли замінять дроти на лініях?... У нас в селі на моєї вулиці через метр перевязані дроти( як шкарпетки полатані).Світло дуже слабке.У мене особисто згорів мотор в морозильній камері, кукурудзяна тереблячка. І ще не знаю, що далі буде?...Я вже зверталася з цим проханням 12 липня 2023 р. Але віз і нині там...Нажаль.

– 12 липня 2023 року було трохи давненько. Якщо і досі у вас напруга в оселі занижена, зателефонуйте до колцентру, обов’язково подайте заявку про низьку напругу (0372) 584-980, 099 230-9900, 067 230-9900

 

? У нас в селі коли ставили нові стовпи то полінилися затрамбувати то зараз уклон деяких стовпів до метра

– Повідомте точну адресу опори, що похилилася, і фото бажано – у приватні повідомлення. Опора може похилиться через низку причин – зсув грунту, підтоплення, природні фактори або дії сторонніх осіб. Чекаємо вашого повідомлення з фотофіксацією.

 

? Доброго дня . Киселів, Кіцманський р-н.,чому відсутнє світло???

– На нашому сайті у рубриці Інформація про відключення (віконечко Планові) https://oblenergo.cv.ua/shutdowns/ зазначено, що сьогодні, 14 жовтня у Кисилеві планові відключення орієнтовно до 18:00. Зайдіть на сайт, подивіться чи заплановані роботи за вашою адресою на наступні дні. Дякуємо.

  

? Доброго дня, скажіть будь ласка куди звернутись щодо чат бота, а саме щодо внесення правок до мого рахунку, в мене двотарифний лічильник, а в боті лише один тариф, немаю можливості подати показники.

– Вам потрібно перезавантажити додаток, щоб сервіс підтягнув оновлені дані з бази. Для цього у боті видаліть свій особовий рахунок і знову пройдіть реєстрацію за спрощеною схемою. Бот вас попросить ввести особовий рахунок і ваші особисті дані. Якщо після цієї дії ваш бот не оновиться, повідомте нам.

Зверніть увагу. Подавати показники краще у дні прийому. Тобто: два останні дні і три перші дні календарного місяця – усього упродовж п’яти днів. Показники, які ви передаєте зараз або в інші дні місяця не будуть братися до уваги при розрахунку. У платіжку увійдуть ті показники, які ви передасте у дні прийому. Наступного разу прийматимемо показники з 30 жовтня до 3 листопада включно.

 

? Мені поміняли лічильник, тепер я не розумію які показники потрібно вносити у додаток Приват24 і скільки маю платити.

– У додатку платіжної системи не обов’язково вносити показники, оскільки ми їх все одно не бачимо. Оплатити спожиту електроенергію ви можете з платіжки, яка вже є в електронному вигляді у вашому Персональному кабінеті на сайті енергопостачальної компанії. Якщо вам поміняли лічильник, отже показники вже внесли у базу електромонтери, які здійснювали заміну, тож не варто хвилюватися про показники з нового лічильника станом на сьогодні. Проте, наступного разу з 30 жовтня до 3 листопада включно – потрібно буде повідомити актуальні показники обов’язково.

 

Пресцентр АТ Чернівціобленерго