58008, м. Чернівці, вул. Прутська 23-А
канцелярія: +38 (0372) 58-49-82
тел./факс: +38 (0372) 55-37-53

Новини
 
« назад до переліку

11.09.2017    
В ПрАТ «ЕК «Чернівціобленерго» для операторів Call – центру та працівників абонентських груп структурних підрозділів було проведено тренінг.

ТОВ «Центром організаційного розвитку» для операторів Call – центру та працівників абонентських груп, структурних підрозділів з 05.09.2017 р. по 08.09. 2017 р. в ПрАТ «ЕК «Чернівціобленерго» було проведено тренінг на тему: «Ефективна комунікація в роботі з проблемними споживачами», з тренером – психологом Ремпель Жанною Олександрівною.

Учасниками семінару стали 39 осіб, з них: оператори Call – центру, начальники абонентських груп, інженери по роботі з побутовими споживачами, оператори ЕОМ по роботі з побутовими споживачами та контролери енергонагляду.

Тренінг, спрямований насамперед на те, щоб максимально використати потенціал, знання і досвід кожного працівника, набуття нових професійних навичок та умінь, опанування нових технологій у професійній сфері, зменшення чогось небажаного (проявів поведінки, стилю неефективного спілкування, особливостей реагування), пошук ефективних шляхів розв’язання проблем, підвищуючи цим свій професійний рівень, покращити рівень обслуговування споживачів електроенергії та надання якісних послуг з енергопостачання.

По завершенню тренінгу, учасники висловили своє бажання взяти участь в майбутньому у подібних тренінгах, після яких отримані навички хотіли б застосовувати в роботі та розвивати далі, адже ми посилено працюємо над розвитком та вдосконаленням нашої злагодженої роботи, докладаючи всіх зусиль, щоб зробити майбутнє кожного споживача світлішим.