location_on

м. Чернівці

вул. Прутська, 23-А
phone_in_talk

Call - Центр:

(0372) 584 980
Це важливо: щомісяця повідомляти покази лічильника
26 липня 2018

Одним із найпоширеніших запитань, які надходять до енергетиків від споживачів, стосуються коректності обліку спожитої електроенергії.

Наприклад, абонент запитує: «Чому мені у платіжці вказали інші покази, а не ті, що у мене на лічильнику?» чи: «Звідки у мене взялися борги?»

Якщо з певних причин контролер не зняв покази лічильника, а споживач самостійно не повідомив їх підприємству, тоді за підсумком календарного місяця в табель обліку споживання вносяться покази за середнім рівнем споживання електроенергії.

У такому разі покази лічильника у платіжках, надісланих абоненту, можуть відрізнятися від фактичних показів на приладу обліку споживача.

Тож, щоб уникнути таких розбіжностей та для належного обліку спожитих послуг, споживачі повинні щомісяця передавати показники квартирних засобів обліку.

Оскільки споживачі часто нехтують термінами подачі показників лічильників або ж вносять показники довільно, це призводить до неправильного нарахування за надані послуги.

Зазначимо, що надавати фактичні показники споживання електроенергії потрібно в останні дні календарного місяця (29, 30, 31 числа).

Передати показники лічильників можна у будь-який зручний для вас спосіб:

  • 58-34-00 - оператори Чернівецького РЕМ упродовж робочого дня;
  • 58-49-80 - Call-Центр
  • Також передати показники лічильника можна через СМС (деталі на сайті підприємства: http://oblenergo.cv.ua/).

Зауважте, що один із найефективніших способів контролювати рівень споживання електроенергії та нарахування за надані послуги – є реєстрація у Персональному кабінеті на сайті енергокомпанії. Тут кожен споживач буде мати вільний доступ до особистої інформації та самотужки вносити покази лічильника. Окрім того, абонент має можливість без обмежень бачити усю інформацію, яка стосується взаємостосунків з енергокомпанією: рівень споживання електроенергії, нарахованих та сплачених сум, наявності субсидій, поставити енергетикам запитання тощо.

До речі. Якщо у Вас є бажання щомісячно отримувати СМС-повідомлення від АТ «Чернівціобленерго», із зазначенням суми нарахування за спожиту електроенергію, Вам необхідно сповістити свій особовий рахунок та номер мобільного телефону, в Сall-центр компанії, за телефоном (0372) 58-49-80 або в райони електромереж за місцем проживання (деталі на сайті підприємства http://oblenergo.cv.ua/).

Наголошуємо, якщо споживач буде регулярно щомісяця повідомляти енергокомпанії покази лічильника, чимало непорозумінь зникнуть автоматично.

Прес-служба АТ «Чернівціобленерго»