location_on

м. Чернівці

вул. Прутська, 23-А
phone_in_talk

Call - Центр:

(0372) 584 980
Персонал обленерго вчать уникати професійного вигорання
10 жовтня 2018

Для персоналу енергокомпанії Буковини спеціалісти Центру організаційного розвитку (м. Київ) упродовж робочого тижня, з 9 по 12 жовтня, проводять навчальні тренінги.

Зокрема, оператори Call–центру та працівники відділів по роботі з абонентами вчитимуться протистояти ризикам професійного вигорання.

 – Тема нашого тренінгу для операторів Call–центру «Бути частиною команди щоб «не згоріти» на робочому місці». Попри те, що у кожного працівника є своє робоче місце і телефон з навушниками при спілкуванні з абонентами їх певним чином ізолює від колег, саме командний дух, взаємна підтримка і відчуття себе у тісному колективі допоможе уникнути професійного вигорання, – розповідає тренер Жанна Ремпель. – Для усвідомлення цих ризиків, а також вміти сприймати і уникати стресових чинників, ми застосуємо кілька нехитрих вправ та креативних завдань.

За словами пані Жанни, для працівників відділів по роботі в абонентських групах, які мають безпосередній зоровий контакт з людьми, спеціалісти Центру оргрозвитку підготували дещо інші завдання для тренінгу. Проте для цих працівників також існує великий ризик професійного вигорання, якщо завчасно не звернути увагу на профілактику. За результатами навчань працівники енергокомпанії зможуть користуватися ефективними шляхами подолання вигорання, у подальшому не допускати емоційного напруження та покращувати психологічне самопочуття на робочому місці.

 Для енергокомпанії Чернівецької області фізичне та психоемоційне здоров’я своїх працівників є одним із пріоритетних завдань, тому такі профілактичні навчання й тренінги проводяться регулярно. Тренінг для операторів Call–центру та працівників відділів по роботі з абонентами став можливим завдяки підтримці керівництва компанії та персонально – Голови Правління Сергія Таранюка.

 

 

Прес-служба АТ «Чернівціобленерго»