location_on

м. Чернівці

вул. Прутська, 23-А
phone_in_talk

Call - Центр:

(0372) 584 980
Надаємо роз’яснення щодо змін в оплаті за спожиту електроенергію
13 березня 2019

 

  1. Надійшли платіжки за спожиту електроенергію у січні. У них вказаний отримувач платежу – постачальник ТОВ «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія». Що це означає для споживачів? Які зміни в оплаті?

 

З першого січня 2019 року електропостачання побутовим та малим непобутовим споживачам Чернівецької області здійснює нова компанія – Товариство з обмеженою відповідальністю «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія», скорочено ТОВ «ЧОЕК».

Відповідно, кошти за спожиту електричну енергію за період з першого січня 2019 року необхідно сплачувати на рахунок нового постачальника. При оплаті перевіряйте чи саме енергопостачальній компанії перераховуєте кошти – ТОВ «ЧОЕК».

Споживачі Чернівецької області отримали рахунки за спожиту електроенергію у січні, невдовзі отримають розрахунок і за лютий. У нових платіжках вказано: розрахунковий період; покази лічильника; тариф: до 100 кВт.год і понад, а також для багатотарифних лічильників показання день/ніч; загальна сума нарахування й субсидії/пільги – у кого такі є.

Згідно із законодавством, у споживача є 10 робочих днів від дня отримання рахунку на оплату вартості спожитої електроенергії.

Нагадуємо, що з першого січня 2019 року тариф для населення не змінився: до 100 кВт.год – 0,90 грн, понад 100 кВт.год – 1,68 грн.

 

  1. Що робити тим споживачам, у яких є переплати за електроенергію? Чи будуть кошти автоматично перекинуті на рахунок нового постачальника?

 

АТ «Чернівціобленерго» всі переплати споживачів, що утворилися станом на 01.02.2019 року перекинуло на особові рахунків споживачів у ТОВ «ЧОЕК». Таким чином, ТОВ «ЧОЕК», надаючи рахунки за спожиту електроенергію споживачам, суму до сплати відкоригує відносно здійсненої переплати в минулому.

 

  1. Деякі споживачі розрахувалися за електроенергію до 10 лютого. А потім отримали повідомлення про борг перед новим постачальником. Як бути в цьому випадку? Чи будуть ці кошти автоматично переведені?

 

Якщо споживач оплатив за спожиту електроенергію помилково на рахунки АТ «Чернівціобленерго», а згодом отримав повідомлення від ТОВ «ЧОЕК» про борг за спожиту у січні електроенергію на вже сплачену суму, не варто хвилюватися. Всі переплати споживачів, що утворилися в АТ «Чернівціобленерго» станом на 01.03.2019 року, будуть перераховані на особові рахунки споживачів у ТОВ «ЧОЕК».

 

  1. Як оплачувати рахунки боржникам?

 

Ті абоненти, які мають заборгованість перед АТ «Чернівціобленерго», яке постачало електроенергію до 31 грудня 2018 року, ще мають можливість розрахуватися за спожиту у минулому році. Такі споживачі отримають два рахунки: один – про сплату боргу перед АТ «Чернівціобленерго», який виник у попередні періоди; другий – від ТОВ «ЧОЕК» за спожиту електроенергію починаючи з січня 2019 року.

Боржники також можуть отримувати смс-повідомлення про існуючі борги за електроенергію. У повідомленні буде вказано, яка компанія надсилає смс та номер телефону Call-центру.

Борги перед АТ «Чернівціобленерго» можна оплатити у м.Чернівці, на вул. Прутській, 23А, а також у касах банків Приватбанку, Ощадбанку, ПІНбанку та у відділеннях Укрпошти.

Зазначаємо, що у випадку не погашення споживачами заборгованості що виникла до 01.01.2019 року, АТ «Чернівціобленерго», керуючись Правилами роздрібного ринку електричної енергії, повністю або частково буде припиняти постачання електричної енергії.

 

 

Віталій Бакланов,

Директор комерційний АТ «Чернівціобленерго». 

Роз'яснення підготовлене за запитом ІА "АСС"