location_on

м. Чернівці

вул. Прутська, 23-А
phone_in_talk

Call - Центр:

(0372) 584 980
Як споживачам розрахуватися за електроенергію
22 лютого 2019

Споживачі Чернівецької області вже отримали рахунки за спожиту електроенергію у січні.

У новій платіжці вказано: розрахунковий період – січень 2019 року; покази лічильника; тариф: до 100 кВт*год і понад, а також для багатотарифних лічильників показання день/ніч; загальна сума нарахування й субсидії/пільги – у кого такі є.

Зверніть увагу, що у правому верхньому куточку платіжки позначено отримувача платежу – постачальник ТОВ «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія». Такі зміни важливі саме для тих споживачів, які оплачують за спожиту електроенергію онлайн-платежем чи через платіжні термінали.

Наразі у Приватбанку, Ощадбанку, ПІНбанку та у відділеннях Укрпошти вже внесена інформація про нову компанію – постачальника. При оплаті за комунальні послуги у терміналах на екрані поруч із логотипом обленерго та написом АТ «Чернівціобленерго» є віконечко з постачальником – квадратик з синьо-голубим логотипом «ЕК» (енергопостачальна компанія). Саме у цей «квадратик» і потрібно заходити споживачу, щоб внести необхідну суму до оплати за використану електроенергію у січні 2019 року.

Якщо споживач немає можливості заплатити через термінал чи онлайн платежем Інтернет-банкінгу вашого банку, оплату приймають у місті Чернівці – у Чернівецькому РЕМ, що на вул. Прутській, 23А, а в районах – у відділеннях Укрпошти та комерційних банків.

Згідно із законодавством, у споживача є 10 робочих днів від дня отримання рахунку на оплату вартості спожитої електроенергії.

 

Нагадуємо,

що у лютому боржники за спожиту електроенергію отримають два рахунки. Кошти за спожиту електричну енергію за період з першого січня 2019 року необхідно сплачувати на рахунок нового постачальника – ТОВ «ЧОЕК».

Водночас, ті абоненти, які мають заборгованість перед АТ «Чернівціобленерго», яке постачало електроенергію до 31 грудня 2018 року, ще мають можливість розрахуватися за спожиту у минулому році енергію.

Таким чином, споживачі, які досі не розрахувалися за спожиту електроенергію у минулому році, у лютому 2019 року отримають два рахунки: один – про сплату боргу перед АТ «Чернівціобленерго», який виник у попередні періоди; другий – від ТОВ «ЧОЕК» за спожиту електроенергію у січні 2019 року.

Зверніть увагу, що помилково сплачені кошти на рахунок ТОВ «ЧОЕК», які призначалися для АТ «Чернівціобленерго», не будуть вважатися погашенням боргу.

 

З першого січня 2019 року тариф для населення не змінився: до 100 кВт.год – 0,90 грн, понад 100 кВт.год –1,68 грн.   

 

Водночас змінилися умови, при яких відбувається припинення електропостачання споживачам за несплату спожитих послуг. Відтепер обмеження електропостачання юридичних та побутових споживачів відбувається за однакових умов.

Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року розрахунок за спожиту електроенергію відбувається:

– упродовж 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем;

– упродовж 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем.

У разі несплати електропостачальник має право обмежити постачання електроенергії споживачу, попередивши його не менше ніж за 10 робочих днів до відключення.

 

Важливо знати!

Подавати показання лічильника потрібно щомісяця упродовж кількох днів: з останніх днів місяця до 4 число наступного. Наприклад: з 27-28 лютого по 4 березня, з 30-31 березня по 4 квітня.

Щоб передати показання лічильника, телефонувати до Call-центру АТ «Чернівціобленерго» цілодобово без вихідних – (0372) 58-49-80, а також упродовж цих днів внести показання лічильника у Персональний кабінет споживача.

 

Більше інформації можна отримати за номерами телефонів:

(0372) 58-49-80 Call-центр АТ «Чернівціобленерго» – цілодобово без вихідних;

(0372) 58-88-85 Call-центр ТОВ «ЧОЕК» – упродовж робочого дня;

(0372) 58-49-10 Інформаційно-консультаційний центр, а також у РЕМах за місцем проживання.

 

 

Прес-служба АТ «Чернівціобленерго»